Birdieboekje

Het parcour

Kerstmarkt

Taart!

Birdieboekje Gala op de Haar De Stichting De afslag St. Bonifatiusschool Vanuit de tuin Deelnemers golf Het parcour Kerstmarkt Taart!

Jul 30, 2019

Haarfijn golf 2019

Op 6 september aanstaande organiseren we weer een geweldige editie van de Boerengolf. Vanuit de achtertuinen van de bewoners en in de prachtige omgeving van Haarzuilens gezellig een balletje slaan!

Op vrijdag 6 september is het oppassen in het dorp. Heel veel golfers zullen zich verspreiden door het dorp om vanuit de tuinen en landgoederen van Haarzuilens een balletje te kunnen slaan.

Interesse om mee te doen aan deze bijzondere activiteit, informeer naar de mogelijkheden via info@stichtinghaarfijn.nl.

Let op: nog maar enkele flights beschikbaar!

historie.jpg

Ooit in het vroege begin van de eenentwintigste eeuw werd een dorpsschool in het nietige Haarzuilens, deel uitmakend van het conglomeraat dat Utrecht heet, bedreigd met sluiting. Het betrof een katholieke basisschool, genaamd de Bonifatiusschool. De kleinschaligheid van de school stond niet in verhouding met de gebruikelijke grootschalige wijze van les geven in de grote stad, en de subsidiekraan werd dienaangaande van rijkswege deels dichtgedraaid....

akt.jpg

Het bestaansrecht van Stichting Haarfijn is het bijeenbrengen van voldoende financiele middelen door het organiseren van diverse leuke activiteiten die geld opleveren voor de stichting. In de afgelopen jaren zijn er diverse leuke evenementen georganiseerd om dit te realiseren bijvoorbeeld: de jaarlijkse Boerengolf, een veiling van diensten en een sprookjesachtige Kerstmarkt midden op de Brink. En als klapper; Het Gala op de Haar ter ere van het 15 jarige bestaan van Stichting Haarfijn.

contact.jpg

Het bestuur van Haarfijn bestaat uit een gemêleerd gezelschap. Allemaal mensen die betrokken zijn bij het dorp. Juist omdat het onze gezamelijke verantwoordelijkheid is om geld in te zamelen om de St. Bonifatiusschool financieel te ondersteunen. Zo zijn er inwoners, bestuursleden die zelf als kind in Haarzuilens op school hebben gezeten, bestuursleden waarvan de kinderen op school hebben gezeten en bestuursleden die momenteel kinderen op school hebben.